söndag 22 januari 2012

Söndagsplanering



Trots att det är söndag så känner jag ingen stress över att det är måndag imorgon och att en ny vecka börjar, detta beror på att jag har läsdag imorgon vilket betyder att jag kan studera hemma. Förhoppningsvis har snön försvunnit tills det är dags att sätta sig på tåget igen. Idag sitter jag och planerar, planerar och planerar. Som jag kanske nämnt tidigare så är jag beroende av att göra listor och min kalender. Jag har ett stort behov av att veta vad som kommer hända den kommande tiden. När man studerar har man dessvärre ingen fritid direkt (speciellt inte om man pendlar som jag) och då ökar behovet av att planera så att man vet att det finns tid till det man måste och vill göra. Just nu har jag många framtidsplaner, nu måste jag bra se till att allt klaffar. Mina planer involverar studier, jobb, bostad, drömmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar